Telekom Srbija ponudila je nedavno jedinstveni Box paket usluga koji objedinjuje fiksnu, mobilnu, Internet i televizijsku uslugu. Mesečna zaduženja za sve usluge koje ulaze u Box paket stižu na jednom, objedinjenom računu i korisnik ovaj paket plaća znatno jeftinije, nego kao pojedinačnu uslugu.
Kreativni tim agencije „EURO RSCG Belgrade“ dobio je zadatak da osmisli naziv paketa, vizuelni indentitet, kao i celokupnu kampanju koja uključuje TV spot, oglase u štampanim medijima, veb banere i POS materijal. PR manadžerka agencije „EURO RSCG Belgrade“ Maja Reić rekla je za Marketing mrežu da je početna zamisao bila da se paket usluga prikaže u obliku kocke, sa bojama usluga Telekom Srbije – zelena, plava, ljubičasta i crvena. „Upravo zbog takvog vizuelnog indentiteta ceo paket je i nazvan Box. U TV spotu, kocka ima glavnu ulogu, a transformiše se u predmete, odnosno usluge, koje su korisnicima u tom trenutku potrebne“, navela je Maja Reić.
Agencija „EURO RSCG Belgrade“ radila je sa kompanijom Telekom Srbija tokom 2008. i 2009. godine, na kampanji lansiranja nove usluge na tržištu Srbije – „OPEN IPTV“.
Sjajna reklama!