SVET – Kompanija Carlsberg, na globalnom pitchu, izabrala je novu medijsku agenciju, iProspect, koja će biti odgovorna za vođenje reklamnih i marketinških kampanja kompanije na svim tržištima. Agencija se pronašla u užem izboru sa druge dve kompanije – Wavemaker Global i Zenith.
„Oduševljeni smo što smo izabrali iProspect za našeg globalnog medijskog partnera. Njihov sveobuhvatan, kreativan i inovativan pristup, u kombinaciji sa njihovim savremenim alatima i strategijama, uverio nas je da oni su idealan izbor za podizanje našeg marketinga i naših brendova do novih visina. Željni smo da blisko sarađujemo sa iProspect-om i iskoristimo njihovu stručnost da bismo postigli naše ciljeve“, rekao je Søren Brinck, glavni komercijalni direktor u Carlsberg Group.
Agencija iProspect preuzeće ulogu glavnog medijskog partnera kompanije počev od 2024. godine.
Kompanija je prethodno sarađivala sa agencijom Grey Europe, sa kojom je 2022. lansirala globalnu kampanju čiji je glavni akter bio danski glumac Mads Mikkelsen, ambasador kompanije Carlsberg već dugi niz godina.
Više informacija dostupno je ovde.