Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Čak 148 prijavljenih projekata na BalCannes!

REGION – Revija reklamnih agencija BalCannes, koja se održava u okviru Weekend Media Festivala, opravdala je titulu marketinškog događaja godine u regionu. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave.
Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regiona (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Najviše ih je stiglo iz Hrvatske, zatim Srbije i BIH, a najviše su prijavljivale agencije McCann, Publicis, BBDO i Grey mreža u regionu, a nakon njih slede agencije Degordian, Bruketa&Žinić OM, Via Media i drugi.
Organizatori BalCannesa – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival – prezadovoljni su odzivom koji je bio iznad ionako visokih očekivanja.
„Smatramo da se ove, treće godine, BalCannes etablirao kao mesto na kojem su sve najbolje agencije. Stoga pozivam sve oglašivače da na Weekend Media Festivalu dođu pogledati sjajne agencije i zanimljiv pregled BalCannes najbolje marketinške produkcije iz celog regiona. Vidimo se u Rovinju!“, poručuje izvršna direktorka HURA-e Dunja Ivana Ballon.
Uz reviju 25 najboljih agencijskih projekata regije prema izboru novinara koji prate struku, BalCannes segment u programskoj strukturi Weekend Media Festivala ove je godine proširen većim brojem panela i prezentacija i posebnom BalCannes dvoranom. Uvodi se i redovni koncept „Voice of the Creatives“, na kojem najbolji kreativni direktori iz regiona problematizuju struku.
Na panelima će brojni regionalni stručnjaci iz agencija učesnika BalCannesa sukobiti mišljenja i oko večne teme agencijskih pitcheva. Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači, pitanje je na koje će pokušati odgovoriti panel „The Perfect Pitch to Pitch Perfect“.
„Ne samo da možete čuti agencijska razmišljanja o pitchevima, nego možete čuti što agencije misle da oglašivači misle o pitchevima. Kao i šta agencije misle da bi oglašivači trebali misliti o pitchevima. Mislim, zanimljivo, ne?“, najavio je predsednik Uprave HURA-e Damir Ciglar.
Na panelu „Mad Men vs. Math Men“ saznaćete kako tehnologija transformiše kreativnost, dok je panel „Made in Communism“, koji moderira Goran Milić, posvećen regionalnim brendovima koji nisu ostali u istoriji i nisu propali u tranziciji, nego su svoju komunikaciju vrlo uspešno prilagodili novom dobu. Zemlja partner ovogodišnjeg Weekend Media Festivala predstaviće se u BalCannes dvorani prezentacijom „Slovenia is on air“.
Na 7. Weekend Media Festivalu, koji se održava od 18. do 21. septembra u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, očekuje se oko četiri hiljade učesnika iz svih zemalja regiona, ali i drugih evropskih zemalja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!