today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2018: Odgovorno prema klijentima, samima sebi i svojim dobavljačima, kao i prema javnosti

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2018, u kojima direktori agencija iz Srbije ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Bojan Jelačin, direktor agencije Pristop Beograd.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti komunikacija u Srbiji? Koliko je ona bila (ne)uspešna za PR agencije u Srbiji?
Za Pristop grupu u celini, pa i za agenciju Pristop u Srbiji je protekla godina bila veoma uspešna, osvojene su brojne nagrade za kreativnost i efikasnost, privukli smo nove klijente.

Utisak je da je većina agencija zadovoljna svojim poslovanjem. Od novosti u struci bih izdvojio veoma zanimljivu i korisnu inicijativu, koju je pokrenula Marketing mreža za povećanje transparentnosti tržišta. Iako je ono veoma konkurentno i na njemu ima sve više ponuđača i dalje se osećaju uticaji koji nisu iz domena tržišne ekonomije. Zato bi ovo mogao biti dragocen doprinos ne samo struci, nego i poslovnom okruženju. Iako su u prvoj fazi inicijativom bile zahvaćene samo agencije, verujem da će ovakav pristup, nakon što se uključe i svi ostali faktori /stakeholderi na tržištu, s vremenom doneti korisne rezultate.

Koje trendove ili izazove u oblasti komunikacija možemo da očekujemo u 2019?
Bez obzira na razvoj AI, u 2019. će ostati bitna NI (Natural Inteligence), jer će prave probleme i dalje rešavati ljudi. Angažovanje multidisciplinarnih timova u industriji komunikacija prestaje da bude trend, to je već uslov bez kojeg se ne može, a videćemo i brojne novosti u optimizaciji korišćenja sve naprednije tehnologije.

Poslovni savet – kako da agencije bolje posluju u 2019? Šta je potrebno da uradimo na nivou struke, agencije, pojedinca?
Agencija, koja želi da napreduje, mora konstantno da razvija svoju ponudu, znanje, kreativnost. Veliki plus će s vremenom imati one agencije koje neguju i odgovorno poslovanje. Odgovorno prema klijentima, prema samima sebi i svojim dobavljačima, kao i prema javnosti. Efikasnost, postizanje što boljih rezultata sa racionalnim korišćenjem resursa će i dalje biti konkurentna prednost.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!