Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Changemakeri su kompanije koje su spremne da pomeraju granice!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group. 

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Trudimo se da pratimo sva dešavanja na tržištu i da sarađujemo kada god postoji prilika sa mnogim kolegama iz drugih agencija. Takođe, od ove godine smo se više aktivirali na polju radionica koje realizujemo sa klijentima, ali i sa onima koji to nisu. Koristimo miks više metodologija i zaista uživamo u tome.

Imajući sve to u vidu, deluje mi da je ova godina godina u kojoj smo svi zajedno u velikoj meri istraživali svet oko nas, ponešto novo i pokušali, ali zbog svih makroekonomskih faktora bili manje hrabri nego što se očekuje od naše struke.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Iz ugla agencije, mislim da su to klijenti. Kompanije koje su spremne da pomeraju granice, koje ne rade po modelu „mi vama brief, vi nama rešenje“ već aktivno učestvuju i veruju u zajedničku kreaciju, to su „changemakeri“.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u agenciji/kompaniji)? 

Eksterno, kroz aktivno učestvovanje u mnogim strukovnim dešavanjima. Ove godine smo imali zapažene nastupe na Izazov forumu, Mark Awards događaju, IAA edukativnom programu AcademIAA, kao i doprinos kroz žiriranje na Kaktus festivalu i Mark Awards događaju.

Interno, tako što se trudimo da svake godine u tim primimo nove kvalitetne mlade ljude. Imamo pažljivo osmišljen plan učenja i razvoja svakog pojedinca i verujemo da ukoliko budemo jačali interne kapacitete i personalizovalo radili sa svakim pojedincem, u našem mikro svetu ćemo napraviti značajnu promenu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Ukoliko pričamo o isključivo našem tržištu, verujem da će to biti aktiviranje više brendova na TikTok platformi, ali aktiviranje uz prethodno kreiranu strategiju i kontinuitet u komunikaciji. Nekako uzročno-posledično tome, verujem da će naredne godine zapravo dinamički sadržaj (video, animacije) preuzeti primat nad statičkim sadržajem, na svim kanalima komunikacije.

Od 2023. očekujem…

Od 2023. očekujem da će nam okolnosti dozvoliti da budemo dovoljno hrabri da živimo život kreativno.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!