Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Burger That Could Not Be

SVET – Ovog leta šumski požari uništili su više od 47.000 hektara zemlje u Valensiji, a angažovano je preko 35 aviona kako bi se požar stavio pod kontrolu. Da bi podržao poljoprivrednike čiji su usevi i sredstva za život uništeni, McDonald’s je lansirao „Burger That Could Not Be“ po ceni od jednog evra, a sav prihod će biti doniran poljoprivrednicima koji su pretrpeli gubitke.

„Burger That Could Not Be“ je zapravo prazna crna kutija koja izgleda kao ugalj, simboličan podsetnik na zemlju i useve uništene u požarima poslednjih nedelja. Prazna kutija treba da bude opipljiv prikaz svih proizvoda koji zbog gubitaka u poljoprivredi neće moći da budu proizvedeni.

Više informacija pročitajte ovde.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!