SVET – Kompanija Budweiser je, na Međunarodni dan prijateljstva, lansirala novu kampanju o važnosti prijateljstva. Kampanja prati nacionalnu studiju kompanije u okviru koje je od 1.000 ispitanih učesnika 70% je reklo da ređe viđaju prijatelje što više stare, a 20% je izjavilo da nema bliskih prijatelja. U međuvremenu, 75% ispitanih muškaraca veruje da kvalitetno vreme provedeno sa prijateljima poboljšava njihovo blagostanje.
Kompanija je u okviru kampanje uklonila reč „bud“ („drug“ na engleskom) sa svog 147 godina starog logotipa, kako bi naglasila važnost ove reči i onoga što ona označava. Reč je bila uklonjena sa određenih flaša koje su bile puštene u prodaju, kao i na bilbordima i društvenim mrežama.
Kako bi skrenula još više pažnje na ono što naziva „recesijom prijatelja“, Budweiser je takođe snimio film u kom je tražio od Kanađana da razmisle o tome kakav bi život izgledao bez njihovih prijatelja, nakon čega je usledilo jednominutno isključenje emitovanja na kanadskom kanalu Sportsnet.
Kampanja je kulminirala razvojem veb stranice pod nazivom „ThatsWhatBudsDo.ca“, koja šalje tekstualne podsetnike za povezivanje sa prijateljima, kao i poklon kartice od 25 dolara za Boston Pizzu za prvih 20.000 Kanađana koji se prijave.
Više informacija pronađite ovde.