Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budućnost medijskih trendova

SVET – Svetska ABC organizacija (IFABC) je tokom 2014. godine, sprovela globalno istraživanje na temu Audit Bureau budućnosti, kojim su bile obuhvaćene sve članice IFABC. Cilj ovog poduhvata je bio utvrđivanje savremenih medijskih trendova, predstavljanje studija najinventivnijih biroa i davanje smernica za budući razvoj ABC.

Istraživanjem su obuhvaćeni trendovi konzumiranja medija, promene u ponašanju čitalaca i prognoze o potrošnji na oglašavanje u medijima. Kada je reč o ponašanju korisnika/čitalaca, mobilni uređaji su svakako preuzeli najveću ulogu kao platforma koja u svakom trenutku omogućava pretraživanje, postaje sve važniji izvor informisanja, a time i brzo rastući e-komerc kanal. Zbog toga je jedan od zaključaka istraživanja konstatovana i neophodnost da se vlasnicima medija omogući odit poseta, što bi im omogućilo daleko uspešniju komercijalizaciju.

Nabitniji globalni trenovi agencija za zakup medija su: video oglašavanje, oglašavanje na digitalnim ekranima, oglašavanje na društvenim mrežama i transformacija TV-a u digital. Kada su u pitanju potrebe medijskih agencija za oditovanim podacima, najbitniji su prikazi ciljnih grupa kroz više platformi, kao i podaci koji se odnose na mobilne i video sadržaje.

Više informacija na sajtu ABC Srbija.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!