Veb sektor agencije „AdverCity“ sa pravom može da se pohvali brojnim veb stranicama koje su osmislili i kreirali kako za domaće, tako i za strane klijente.
U partnerstvu sa američkom kompanijom ”Canic Interactive LLC”, specijalizovanom za veb dizajn i veb razvoj, „AdverCity“ već četiri godine razvija svoje veb veštine, dovedene do nivoa koji garantuje realizaciju svih, pa i najkomplikovanijih zahteva klijenata. Stoga i ne čudi što je 80 odsto aktivnosti agencije vezano za veb usmereno upravo na najzahtevnije tržište planete, na SAD.
„AdverCity“ i „Canic Interactive“ zajednički nastupaju ka klijentima u Americi, od kojih većinu čine marketing agencije i firme koje u svom poslovnom portfoliju imaju Internet kao osnovnu delatnost.
„Kreiranje Internet sadržaja klijenata u našoj agenciji ima isti tretman kao i složeni proces aktivnosti usmeren na kreiranje brendova. Kreiranje autentičnog veb sajta i viralni marketing imaju ekvivalent u kreiranju autentičnosti proizvoda“, rekao za za Marketing mrežu Ivan Živanović, kreativni direktor agencije „AdverCity“. On je dodao da zajedničkim razvojem projekata od strane svih partnera dobijaju veoma dobre krajnje rezultate u kojima se jasno vidi da ”zajednička usmerena paljba” na kraju ostvaruje znatno veću ”razornu moć”.
U skladu sa agencijskim sloganom „Creating brand AuthentiCity“, veb sektor agencije „AdverCity“ zamenio je reč brand sa reči veb.
Agencija svoj potpis, bilo u potpunosti ili delimično, stavlja ispod brojnih domaćih veb prezentacija: Vapiano, Aik Banka, Golf klub „Oasis“, Eurobank EFG, Mega print, Hotel Zephyros, SENSE, stranih sajtova: Hoteli Hyatt Regency, Find your furniture, Grameen Foundation, RBI, National Bank, Villa Hotels, Capital Funk i mnogih drugih.