Miroslava Jeremić, Group Marketing Director u Pet Network International, govorila je za Marketing mreža magazin u kojoj meri je human experience na mestu prodaje važan za ciljnu grupu – vlasnike kućnih ljubimaca.
Pet Centar u Srbiji deo je regionalne grupe Pet Network International. Nova prodavnica nudi potrošačima drugačije iskustvo kupovine. Po čemu se ono razlikuje od sličnih prodavnica?
Pet centar je otvorio novu prodavnicu na atraktivnoj lokaciji u naselju Kneza Miloša Residence i ovim otvaranjem najavio novi koncept radnji koji je, pored osveženog ambijenta, fokusiran na premium asortiman. Poseban akcenat stavljamo na personalizovanu uslugu u cilju podizanja iskustva kupovine na još viši nivo.
U kojoj meri je human experience na mestu prodaje važan za vašu ciljnu grupu – vlasnike kućnih ljubimaca?
Pet industrija se zasniva na emociji. Kućni ljubimci su ravnopravni članovi naših porodica, a za našu porodicu želimo samo najbolje. Iz tog razloga, human experience je od izuzetne važnosti za nas. U našim prodavnicama rade specijalizovani prodavci koji svojim savetima pomažu kupcima da izaberu najbolje za svoje ljubimce. Svaka prodavnica ima i veterinarsku apoteku i veterinare, koji su na raspolaganju kupcima za savete i konsultacije. To nas je, pored vrhunskih proizvoda, i izdvojilo na tržištu, zato nam je važno da očuvamo poverenje koje u Srbiji gradimo već 15 godina.
U kom smeru planirate da razvijete brend u Srbiji i povećate svoju prepoznatljivost na tržištu?
U uslovima velike konkurentnosti, ključno je jasno definisati šta je to što vas diferencira na tržištu. Za nas je to, razvoj loyalty programa, PL brendova i konstantno unapređenje jedinstvenog korisničkog iskustva.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.