Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendovi treba da šire aktivizam!

SVET – Filip Kotler, otac modernog marketinga, pozvao je kompanije da šire brend aktivizam, umesto da se fokusiraju isključivo na usku ciljnu grupu. On smatra da širenje brend aktivizma dugoročno donosi profitabilnost kompanijama, ali i služi društvu.

On je u intervjuu za AMA-u govorio o ovoj temi, a ceo intervju pogledajte u videu ispod. Više informacija pronađite na sajtu Američke marketing asocijacije.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!