today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendovi počinju ozbiljno da shvataju content marketing!

Pred peti jesenji Content Academy program u organizaciji Represent Academy, o trendovima koji nas očekuju u content marketingu pričali smo sa Timom Tuckerom, content strategom, copywriterom & user experience specialistom iz Britanije.

Koje trendove ne smemo ignorisati u 2022.godini?
Trend broj jedan koji se nastavlja je „strategija content marketinga“. Brendovi počinju ozbiljno da shvataju content marketing, umesto da samo eksperimentišu sa njim,  sada shvataju da je kohezivna strategija fundamentalna za postizanje uspeha. To znači postavljanje jasnih ciljeva, istraživanje ciljane publike  i analiza rezultata kako bi se poboljšao uspeh. Ovo je jedini način da se uspostavi ROI za content marketing.

Koji su najuspešniji i dokazani tipovi content marketinga?
Kreiranje i razvoj hubova za koristan, zanimljiv ili autoritativan sadržaj na vebu, koji se može pronaći putem pretraživača. Ovo je ključ za bolju „otkrivljivost“. To je i dalje najbolji način da brendovi uspostave kredibilitet i ekspertizu. Društvene mreže su vitalne za održavanje angžovane zajednice sa brendom. Pronađite prave platforme za svoju publiku i obavezno ponudite vrednost i ostanite redovno povezani.

Koje industrije imaju najveći benefit od content marketinga pre pandemije i sada, da li vidite razliku?
I pre i nakon pandemije, brendovi  koji su najviše ulagali u content marketing, putem digitalnih kanala najbolje su se pozicionirali i iskoristili content marketing. To važi u svim industrijama, od “laserski” fokusiranih B2B brendova koji žele da se pozicioniraju kao lideri u određom načinu razmišljanja , do B2C brendova koji pružaju zabavan sadržaj svojoj publici. Vidim da se brendovi iz veoma različitih industrija “obavezuju” da više koriste content marketing strategije, uključujući proizvođače sportske odeće, telekomunikacije, farmaciju i B2B usluge.

Koje su to top tri stvari koje treba da imamo spremne u narednih par godina?
Vizuelni sadržaj, posebno video sadržaj: on nastavlja da pokazuje snažan rast. Preuređivanje tekstualnog sadržaja u bilo koji ili više vizuelnih formata pomaže brendovima da angažuju postojeće klijente i potencijalne klijente na nove moćne načine. Očekujte stalni porast brendiranog sadržaja putem video kanala, kratkih video formata na društvenim mrežama.

– Audio sadržaj. Pošto su potrošači i kupci promenili način rada, videli smo veliki porast u konzumaciji  podcasta i audio knjiga. Brendovi mogu maksimalno iskoristiti ovaj trend stvaranjem visoko kvalitetnog audio sadržaja, poput audio knjiga koje se mogu preuzeti i proizvodnjom redovno ažuriranih podcasta.

– Augmented Reality i Artificial Reality nude upečatljiva nova sadržajna iskustva. Videli smo da se brendovi okreću od “direktnih” interakcija ka virtuelnim platformama kako bi ostvarili kontakt sa korisnicima, održali događaje i konferencije. To će se nastaviti i nakon pandemije jer kompanije traže nove načine da stupe u kontakt sa svojom publikom.

Da li mislite da će influenseri kao content kreatori zameniti agencije, komunikaciju i digitalne timove ili ne?
U nekim industrijama, influenseri će obezbediti veći udeo u kreiranju sadržaja, ali neće u potpunosti zameniti agencijske i interne digitalne i komunikacijske timove. Ravnoteža će se razlikovati u zavisnosti od toga  u kojem  tržišnom sektoru, indusrtiji ili niši vaš brend posluje, ali uspeh će i dalje zavisiti od mešavine vlasničkih, zarađenih i plaćenih medija.

O Timu Tuckeru
Tim ima zanimljivo radno iskustvo koje je stekao u štampanim medijima, radeći kao novinar i urednik u Future Publishing  u različitim sektorima,  uključujući video igre,  muziku, fotografiju, računarstvo i tehnologije. Bio je i deo tima menadžmenta koji je vodio novoformiranu diviziju Novi medij gde je pomogao u razvoju strategije digitalnog marketinga za neke od najuspešnijih lansiranih kompanija na mrežama, uključujući T3.com, TechRadar.com, MusicRadar.com, BikeRadar.com i TotalFilm.com. Posle 10 godina svoju karijeru je nastavio  kao nezavisni konsultant i trener za Content Marketing Asocijaciju u UK, nudeći pristup strategiji content marketinga, dizajniranju korisničkog iskustva i digitalnom copywritinga. Pomogao je mnogima  a među njima National Trust, Virgin Media Business, Barratt Homes, Euromoney Institutional Investor Plc Nationwide Building Society i drugima…

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!