Sava Centar je svoj bogati novembarski program začinio kreativnošću, koji je u petak uveče održao po 20. put na radost ljubitelja reklame i dobre zabave.
Tema ovogodišnje mts Noć Reklamoždera je u znaku ekologije i poruke – Beograde volim te. U startu večeri publiku je nasmejao do suza specijalni Reklamožder glumac i komičar Branislav Petrušić Petrući.
BRAND SERBIJA – nagrada za najbolju promociju Srbije u svetu dobila je VATERPOLO REPREZENTACIJA SRBIJE koja je ove godine sve svoje dosadanje uspeha krunisala zlatnom medeljam na Olimpijskim igrama u Riju i pokazala kako se igra srcem za svoju zemlju.
WORLD TOUR nagradu za domaću reklamu koja je ušla u svetsku selekciju Noći Reklamoždera, dobila je reklama “Kaladont” snimljena 1926-te koju čuva arhiv Jugoslovenske Kinoteke.
NAJ NON PROFIT nagrada za najbolju reklamu koja se bavi humanitarnim radom dobila je kampanja “Pazi druge, misli na sebe” agenciji MOSQUITO BEOGRAD ispred koje je nagradu preuzeo Srđan Vasić osnivač i kreativni direktor.
FRESH TALENT – nagrada za mlade kreativce koju su svojim talentom skrenuli pažnju javnosti u okviru kampanje “Beograd grad vaših Idea” dobio je Andrej Josifovski student arhitekture i zvezda ulične umetnosti.
NAJ REKLAMA 2016 – najpopularnija domaća reklama po broju glasova publike. Ovu najprestižniju nagradu dobila je mts reklama “Savršeno skockani BOX paketi”, koju je kreirala agencija McCann Beograd.
SUPERSTAR U REKLAMI – nagrada publike-čitaoca online portala NOIZZ za najpopularnijeg glumca u domaćoj reklami pripala je glumcu Nenadu Jezdiču popoularnom “kumu”.
Beograde volim te – bila je tema ovogodišnje mts Noći Reklamoždera i Facebook konkursa za reklamu snimljenu telefonom, nagradu je dobila Mimi Vlaovic student, a nagradu su uručili Tamara Stančev i Vuk Petrovć ispred kompanije IDEA.