Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2017: Bojan Brukner

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Bojan Brukner, kreativni direktor agencije Leo Burnett, izdvojio kao najbolje.

State Street Global Advisors, “Fearless Girl”
Agencija: McCann New York

Kampanja koja izlazi iz svih okvira, izmeštena iz reklamnog i tako elegantno smeštena u realan svet, realan prostor, sučeljena sa realnim problemom. Pored toga ova kampanja je ujedno i velika opomena licemerju, pošto se pokazalo da je klijent i sam deo problema koji kampanja adresira. Naravoučenije: nije dovoljno samo poslati snažnu i upečatljivu poruku; morate svojim delima i primerom stati iza takve poruke, inače vam se može vratiti kao bumerang.

Jose Cuervo “Last Days”
Agencija: CP+B

Veliko je umeće kada uspete sa osmehom osmotriti napeto stanje u kojem se svet trenutno nalazi, a ova kampanja je upravo u tome uspela. Uzevši najgori mogući scenario – apokalipsu – za scenografiju, ova kampanja na šarmantan način prikazuje veličinu ljudskog duha. Sjajna egzekucija i savršena uloga brenda u kratkoj, ali slatkoj pobedi nad pesimizmom.

The Atlantic, “Am I Typecast?”
Agencija: Wieden + Kennedy, New York

Ova kampanja me je naježila, uznemirila, zamislila i naravno, oduševila. Istina to može da nam uradi, a jedino kada smo iskreni prema sebi, možemo biti iskreni i sa drugima. Razni mediji su se oglašavali u ovoj „fake news“ eri, ali umesto napada na veoma laku metu: Trump-a, The Atlantic je odlučio da zapita svakog od nas koliko smo iskreni kada postavljamo pitanja, sebi kao i drugima. Takođe, sve čestitke Michael K. Williams-u za hrabrost što je prihvatio i ovu „ulogu“.

Vip mobile, „Neo“
Agencija: Leo Burnett, Beograd

Svi mi iz ovog posla često sa oduševljenjem (i blagom ljubomorom) gledamo velike reklame koje nam dolaze iz velikog sveta. Prošle godine smo imali priliku da na isti takav način gledamo Vip reklamu koja nam dolazi iz Srbije. Svaka čast mojim kolegama koji su kampanju osmislili i svima koji su učestvovali u njenom stvaranju. Posebno mi je drago što su rezultati koja je kampanja postigla pokazala da se ovakva ulaganja u marketing isplate, pa se nadam da će i drugi klijenti sa našeg tržišta krenuti Vip mobile stopama.

Vip mobile „Brzalice“
Agencija: Leo Burnett, Beograd

Još jedna kampanja iz Vip mobile portfolia, ali za razliku od prethodne, produkcijski jednostavnija, što ne umanjuje njen efekat. Inteligentno, originalano i zabavno, a pre svega vrlo dopadljivo što potvrđuje i uspeh kampanje – što na tržištu, što na domaćim festivalima. Dakle, nije sve u budžetu, nešto je i u dobrim idejama

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!