Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Ana Šutić, kreativni direktor agencije New Moment New Ideas, izdvojila kao najbolje.
Festivalski projekti se uvek najduže pamte, zato što je reč o idejama koje menjaju svet. Očekujem da će se moje kolege osvrnuti na najupečatljivije kampanje ovog tipa. Mislim da su i mnoge komercijalne kampanje, na svoj način menjale svet komunikacija. Evo mog izbora:
Za početak, izdvojila bih kampanju Nike – Time is precious, upravo zato što je na sjajan način, svojom tipografskom svedenošću, privukla pažnju i usmerila je na ono što je važno. Naizgled drugačija od onog na šta smo navikli kad je u pitanju Nike, ali zapravo sasvim u skladu sa brendom.
Sledeća kampanja je Audi – Clowns. Zbog savršenog insighta. I zato što je Audi Audi.
Zlaten Dab – image campaign. Ovo je kampanja koju će mnogi diskreditovati, zbog „nedostatka ideje“.
Ja volim hrabrost ovog brenda, sjajnu muziku, i dokaz da je vrhunska produkcija moguća i na našim prostorima.
Kampanju One Book for Peace ne izdvajam zbog činjenice da ju je potpisala agencija New Moment, već zbog toga što ovaj višestruko nagrađeni projekat na najlepši način reflektuje činjenicu da lokalne i regionalne ideje mogu biti relevantne za čitav svet.
Adidas – Original is never finished, stalno dobija svoje nastavke, uvek originalne. Vizuelna suprotnost pomenutom Nike projektu, ova kampanja se pokazala kao velika inspiracija mnogim brendovima iz telco i ostalih industrija. Dokumentarizam na najurbaniji način ikad.