REGION – Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i Hrvatska gospodarska komora organizuju online konferenciju u 26. novembra u 13 sati.
U prvom panelu konferencije biće govora o influencer marketingu koji menja način promocije proizvoda i usluga u celom svetu te podstiče regulatorne inicijative kako bi se osigurala odgovornost i jasnoća marketinške poruke influencera na društvenim medijima. Na ovom panelu biće govora i o ulozi influencera kao središnjih aktera u komunikaciji o društveno odgovornom poslovanju (DOP), i njihove uloge u povezivanju organizacije kroz podršku DOP inicijativama putem poruka koje sami generišu.
Budući da je da je u poslednjih nekoliko godina došlo do ponovnog interesovanja za marketing zaštite okoline, drugi panel će obraditi neke od aktuelnih tvrdnji o uticaju na okolinu posebno u kontekstu sve većeg zamaha klimatskih akcija na globalnom nivou, uključujući kolektivne napore vlada i kompanija da ublaže pretnje klimatskih promena te da pomeraju održivu potrošnju. Na ovom panelu takođe će biti govora o postojećim regulatornim i samoregulatornim smernicama za praćenje ovih tvrdnji.
Poseban deo konferencije biće posvećen deci i mladima i njihovom globalnom definisanju (i u ICC-jevom Kodeksu), kao i postojećim smernicama za oglašavanje usmereno deci i mladima u online okruženju ili tradicionalnim medijima.
Učešće je besplatno. Program, govornike konferencije i online prijavu možete pronaći na linku.
Izvor: HURA