Tim kreativaca beogradske „No Ordinary Agency“ izabrani su da budu deo strateškog tima globalnog energetskog pića Burn, sponzora Lotusove ekipe, za predstojeću sezonu trka Formule jedan. U isto vreme, jedan od vodećih svetskih proizvođača u pivarskoj industriji, Carlsberg, poverio im je devetomesečnu kampanju repozicioniranja njihovog najpoznatijeg proizvoda na švajcarskom tržištu. I pored činjenice da vodeću ulogu u kreativnoj industriji drže Britanci, Beograđani su pokazali da mogu ići u korak s njima, pa ćemo tako na predstojećim Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, moći da vidimo vizuelna rešenja osmišljena upravo u Beogradu.
„Menadžment Burn-a, oficijelnog energetskog pića Zimskih olimpijskih igara u Sočiju, ponudio nam je da kreiramo njihov vizuelni identitet za ovaj događaj, jer je jedan od najpoznatijih svetskih brendova rešio da umesto neke čuvene agencije iz Londona ili Njujorka, izabere agenciju iz Beograda. To je ostvarenje sna svakog kreativca, a moram priznati i čast koja pomalo i obavezuje“, rekao je Marko Romčević, kreativni direktor u „No Ordinary Agency“ i dodao: „U Srbiji ima dosta kreativnih ljudi i bez obzira što ne dolazimo iz neke poznate svetske metropole, ako si kvalitetan i istrajavaš u tome što radiš, trud će se na kraju uvek isplatiti.
Kako su u prethodnih godinu dana počeli da rade i za klijente iz Sjedinjenih Američkih Država, NOA je ove jeseni otvorila kancelariju i u Njujorku, pa se ne treba iznenaditi ukoliko momke s Medisona uskoro zasene kreativci iz Beograda.