Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BalCannes – prvi korak u prodoru na novo tržište

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govore Hrvoje Škurla, Daniel Vuković i Tomislav Presečki iz hrvatske agencije Fahrenheit.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Prepoznali smo projekt BalCannes kao mesto integracije regionalnog tržišta oglašavanja te smo samom prijavom želeli podržati ovu odličnu ideju. Naravno, želeli smo se i predstaviti na većem tržištu i proveriti kako naša kreativnost stoji u odnosu na kolege iz regiona. Onima koji planiraju prijaviti radove ove godine, preporučujemo da iskoriste sav potencijal projekta i neka im prijava bude samo prvi korak u prodoru na novo tržište.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Svaka inicijativa koja okuplja ljude s ciljem da industriju oglašavanju učini bar malo boljom je dobrodošla. BalCannes može delimično uticati na razvoj struke, ali mislimo da još uvek ne može pokrenuti ozbiljne promene.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Najvažniji faktor u marketinškom krugu je klijent koji svojim kapitalom pokreće industriju. No, danas klijent ne vidi svoj interes u učešću na festivalima oglašavanja. Tome najbolje svedoči izostanak prijave kampanje Red Bull Stratos na nedavno završenom Cannes Lions, očito favorita koji je po svim predviđanjima trebao dominirati festivalom. Dakle, kao i s Cannesom, i BalCannes bi trebao dati jako dobar razlog klijentima da se aktivno uključe u projekt. U protivnom ostaće samo bal na koji se najvažniji gosti redovno neće odazivati.

Fahrenheit

Više o agenciji Fahrenheit pogledajte na http://www.balcannes.com/agencije/fahrenheit.

Autor: Ivana Parčetić

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!