Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Luka Duboković, Managing Director u agenciji BBDO Zagreb.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Motivisala nas je prilika da uporedimo kvalitet radova sa najboljim agencijama u regionu i prezentujemo ih potencijalnim klijentima.
Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
BalCannes sigurno može osigurati veće šanse agencijama i klijentima iz regiona da međusobno sarađuju. Upravo mogućnost odabira najboljih agencija na tržištima, na kojima do tada nisu bila prisutna, sigurno podiže kvalitet struke.
U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Možda bi takmičarski deo i način žiriranja trebao biti nešto transparentniji. Voleo bih isto tako videti manje humanitarnih i pro bono kampanja, a više uspešnih projekata iz stvarnog biznisa. Na kraju, to je ono zašto se agencije i angažuju od strane klijenata.
Autor: Ivana Parčetić