Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

BalCannes omogućava najboljima da isplivaju

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Martina Pavić, kreativna direktorka agencije GREY Zagreb.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Koncert u malom rock klubu u kvartu ima svojih čari, ali stadionski zvuk i energija putuju dalje i snažnije. O festivalima da i ne govorimo! Dobre ideje ne poznaju granice, no ne možemo reći da je kontekst u kojem su nastale nevažan. U našem regionu, koliko god je različitosti, toliko (i još više) ima sličnosti: jedno kolektivno nesvesno, razumevanje, doživljavanje, navike, humor…
U takvom okruženju, ideja će biti bolje i lakše prepoznata i prihvaćena, a zatim se dalje širiti, rasti, menjati. U svetu koji nije statičan ostati hermetično zatvoren unutar bilo kakvih granica jednostavno nije opcija. Grey Zagreb će zato i ove godine učestvovati na BalCannesu i bilo bi korisno da se prijavi i što više ostalih agencija, kako bismo stekli što potpuniju sliku industrije oglašavanja u regiji.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
BalCannes je odlična inicijativa: podstiče zdravu konkurenciju (iako sam po sebi nije takmičenje), osigurava uvid u celokupno tržište i može omogućiti najboljima da isplivaju. BalCannes se otvara i širem krugu ljudi, koji s određene distance mogu nama koji smo duboko „zaglibili“ u tom poslu dati nepristran, neutralniji pogled na našu struku. Nadajmo se da ćemo ih uspeti dotaknuti na pravi način.
Intenzivan protok ideja i ljudi svakako mora pozitivno uticati na razvoj marketinških komunikacija u regiji.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Kaže se da su u obućara najgore cipele, a nije daleko od istine da mnoge marketinške agencije zanemaruju vlastitu promociju. BalCannes je sasvim sigurno za sve nas podsticaj i jedinstvena prilika da se prezentujemo tržištu koje je i relevantno i dostupno, na kojem brendovi zauzimaju sličnu ili jednaku percepciju, a jezične i kulturne barijere znatno su manje. BalCannes bi zasigurno mogao funkcionisati kao svojevrsni inkubator i generator – novih zamisli, projekata i saradnji. U svakom slučaju, budućnost BalCannesa u našim je rukama.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!