today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Autentičnost je kombinacija dobrog ukusa i strasti

Pratite li industriju influencer marketinga, zasigurno ste se već susreli sa svetim gralom uspeha uticajnih osoba, a to je autentičnost. Prema IAB-ovom istraživanju sprovedenom na 3.600 ispitanika, potrošači su definisali autentičnost kao kombinaciju dobrog ukusa i strasti – njih čak 46% veruje da „dobar ukus ili preporuke“ i „strast o temi“ čine influensera autentičnim.

Nešto više od trećine ispitanika kaže da bi se temeljne vrednosti influensera trebale poklapati s potrošačevim. Podednako važno je i to da je influenser povezan ili učestvuje u zajednici, dok je najmanje bitan faktor u ocenjivanju autentičnosti stručnost. Dobar influenser ne mora znati sve činjenice, već treba biti strastven oko toga što tumači i pružiti dobru preporuku potrošačima.

Kada nastupa trenutak prekida odnosa između potrošača i influensera?
Potrošači znaju da influenseri primaju neku vrstu kompenzacije kada rade s brendom, stoga brendovi i influenseri moraju biti svesni opasnosti koja može narušiti njihovu saradnju. Na primer, 43% ispitanika ne samo da veruje influenserima da daju iskrenu recenziju, nego cene kada influenseri prekinu saradnju s nekim brendom. S druge strane, 34% njih smatra da ne mogu verovati recenziji sponzorisane objave, iako je influenser pouzdan izvor, dok samo 3% potrošača tvrdi da je sponzorisana objava razlog zbog kojeg će prestati verovati influenceru i brendu.

Iako sponzorirane objave nisu primarni razlog gubitka pratilaca, influenseri trebaju biti na oprezu. Rezultati istraživanja pokazuju da je 41% ispitanika prestalo pratiti influensera tokom vremena jer su izgubili volju i interes za sadržajem. Takođe, 37% njih prestaje sa praćenjem ako objava nije usklađena s vrednostima potrošača, 35% ako se promeni kvaliteta objava, dok 33% prestaje s praćenjem ako se objavljuje previše sponzorisanog sadržaja.

Koje su koristi za potrošača?
Najčešće prednosti u očima potrošača su zabava i otkrivanje novih proizvoda. Prema istraživanju, 49% ispitanika uživa kada influenser kreira neku vrstu zabave, kao npr. raspakivanje proizvoda, dok je drugih 49% ispitanika, zahvaljujući influenserima koje prate, otkrilo novi brend ili proizvod. Nakon zabave i otkrivanja proizvoda, 46% ispitanika izjavilo je da im preporuke influensera mogu pomoći odlučiti hoće li kupiti proizvod ili ne. Samo 3% ispitanika smatra da nema nikakve koristi zbog praćenja influensera, dok 36% njih smatra da je prednost influensera njihova autentičnost te da im to jamči iskrenu povratnu informaciju o proizvodu od osobe kojoj veruju.

Iz svega proizlazi kako influenseri treba dobro da osluškuju potrebe svojih pratilaca te pokušaju pronaći balans između sadržaja koji objavljuju i koristi koju pratioci imaju od njih.

Više informacija pročitajte OVDE.

Izvor: Dialog Komunikacije

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!