Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Apsolutno nije svejedno sa kim radimo!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Aleksandrom Mladenovićem, izvršnim marketing menadžerom kompanije Zlatiborac.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Apsolutno nije svejedno sa kim radimo – potrebno je da agencija potpuno razume poziciju brenda. Kada to kažem, mislim da agenciji mora da se ustupi set svih potrebnih informacija, kao što su vizija, misija, vrednosti, situaciona analiza, strategija razvoja i da ne nabrajam sada redom sve ostale elemente, koji su neophodni kao veoma, veoma bitna polazišna osnova kreativnog procesa.
Napominjem ovo, zato što smatram da to može da postane vrlo bitan uzrok isporučivanja neodgovarajućeg materijala od strane agencije, a za koje je, u stvari, odgovoran klijent. Premda klijent nije sposoban da sam iznedri rešenja, on ima dužnost da radi na tome sa agencijom i odgovoran je u svakom pogledu za kreativna rešenja koja nastaju kao rezultat zajedničkih napora.
Dakle, zaključio bih da nije cena ta koja treba da bude presudan faktor u procesu odlučivanja o tome koju će klijent agenciju angažovati, već mogućnost agencije da shvati gradivne elemente i u skladu s tim daje svoje predloge. Dugoročno posmatrano, to je jedini kriterijum na osnovu kog treba doneti odluku. Pravilnim izborom agencije omogućavamo implementaciju strategije komuninikacije koja ima vrlo jasnu nit tokom vremena, a što je danas neophodno u kompleksnim komunikacionim situacijama.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Apsolutno je nužno da se gradi duboko poverenje između agencije i klijenta, posebno jer je neophodno da se klijent „otvori“ i obelodani često vrlo poverljive informacije. Za taj proces je potrebno vreme i međusobno razumevanje. U eri maksimalnog utrkivanja oko brzine lansiranja i pokrivanja određenih poslovnih segmenata, ovo postaje još izraženije. Sa strane klijenta, u tom smislu, voleo bih da imamo veći stepen razumevanja od strane agencija. Klijent je dužan da iskomunicira važnost određene kampanje, kako bi sa druge strane mogao da očekuje predloge koji su u skladu sa njegovom spremnošću da alocira deo budžetskih sredstava u tu svrhu. Konkretizacija samog iznosa se lako uobliči, nakon evaluacije svih ponuđenih segmenata kampanje.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Ponovo se vraćamo na temu i uzročno-posledičnu vezu poverenja i dugoročnosti samog odnosa. Ukoliko obe strane teže transparentnosti, lakše je raditi na duge staze. Naravno da to nije lako.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!