Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, objavila je prve rezultate studije Agency Report. U okviru prvog talasa istraživanja, podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 74 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija.
Opšte podatke o agencijama koje su učestvovale u istraživanju, kao i njihove planove za budući razvoj, možete pogledati na infografiku ispod.
Drugi talas, koji predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a, u toku je. Tabele sa svim dostupnim podacima biće uskoro dostupne i javno objavljene na portalu Marketing mreža.
Cilj ovog istraživanja je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima. Takođe, Agency Report ima za cilj da postane dugoročan projekat, koji će se realizovati svake godine, a koji je upotpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljema sveta.
Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs. Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport18