Agency Report analize i tabele od danas dostupne su u online izdanju na jedinstvenoj interaktivnoj platformi AdNetwork.
Na ovoj inovativnoj biznis platformi možete pronaći tabele sa svim agencijama koje posluju u Srbiji, rangirane po profitu, neto dobiti i prosečnom broju zaposlenih za osam grupacija agencija, kao i interaktivne grafikone sa grupnim podacima za celu industriju. Pored toga, podaci i trendovi rasta dostupni su i za svaku agenciju ponaosob klikom na naziv agencije u bilo kojoj tabeli.
„Agency Report je mnogo više od klasičnih tabela sa podacima iz finansijskih izveštaja. Ova studija ima za cilj da dugoročno prati stanje u struci, trendove, ali i poslovanja agencija, a sve u cilju transparentnosti tržišta marketinških komunikacija u Srbiji. Smatrali smo da jedan ovako vredan projekat za struku zaslužuje moderan interaktivan pristup, sa svim informacijama o struci i agencijama na jednom mestu i gde će svi zainteresovani potpuno besplatno moći da dobiju analize trišta i prate rast i razvoj industrije“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je pokrenula studiju Agency Report i platformu AdNetwork.
U ovom trenutku na platformi su dostupni podaci o poslovanju agencija u Srbiji za 2016. i 2017. godinu, dok će 2018. godina biti objavljena u narednim nedeljama nakon dostupnosti finansijskih izveštaja na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije i njihove obrade.
AdNetwork je interaktivna i inovativna online platforma kreativne industrije, koja ima za cilj da pomogne agencijama i kompanijama da prepoznaju jedni druge kao potencijalne partnere i uspostave saradnju, kao i da omogući agencijama iz Srbije i regiona izvoz ideja na druga tržišta. U okviru ove platforme agencije imaju mogućnost da se predstave potencijalnim klijentima na jedinstven i sveobuhvatan način, kroz kreativne radove, tim, ekspertizu, osvojene nagrade, intervjue i vesti. Takođe, agencije će imati mogućnost da jasnije sagledaju stanje na tržištu, kao i da dobiju informacije i preporuke za raspisane pitcheve u Srbiji, regionu i globalno.
S druge strane, kompanije imaju priliku da na jednom mestu, uz jednostavne filtere, pretraže agencije, direktno ih kontaktiraju radi potencijalne saradnje, ali i ocene njihov rad. Kompanije imaju mogućnost i da postave javne pitcheve na platformu i time doprinesu transparentnošću tržišta.
AdNetwork je nastavak projekta Agency Report, a koji u fokusu ima transparentnost tržišta i pitch procesa. Projekat je u potpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa transparentnošću, razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljema sveta.