Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencije za tržišne komunikacije beleže pad prihoda

spot_img

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za tržišne komunikacije u Srbiji za 2024. godinu.

Nakon poslovno uspešne 2022. i pada neto dobiti u 2023, a pod uticajem inflacije, prošla godina donela je i pad poslovnih prihoda za veliki broj agencija za tržišne komunikacije u Srbiji. I broj zaposlenih u ovoj grupaciji agencija pada.

MMS COMMUNICATIONS/PUBLICIS ONE nalazi se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu i na petom mestu po neto dobiti. Prema podacima koje je našoj redakciji dostavila ova agencija, udeo kreativnih agencija u ukupnom prihodu ove agencije u 2024. godini iznosio je 33,08%, odnosno oko 1,71 milijardu dinara. Broj zaposlenih u medijskom delu biznisa brojao je 80. Takođe, treba napomenuti da u je u Agenciji za privredne registre Republike Srbije MMS Communications registrovan kao pravno lice u okviru koga posluje sedam ogranaka, među kojima su i agencije Leo Burnett i Saatchi&Saatchi.

Na drugom mestu po poslovnom prihodu nalazi se agencija NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY. Ova agencija zabeležila je u 2024. rast poslovnog prihoda za 5,66%, ali veliki pad neto dobiti za 67,12%. Broj zaposlenih smanjen je za 2,78%.

Na treće mesto po poslovnom prihodu iz 2024. godine popela se agencija MCCANN BEOGRAD. Ova agencija je u 2024. zabeležila rast poslovnog prihoda od 27,87%, stabilan rast neto dobiti za 60,08% i pad broja zaposlenih za 4%.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji FULLHOUSE OGILVY. Ova agencija zabeležila je u 2024. godini rast poslovnog prihoda za 13,68% i pad neto dobiti za 13,65%. Broj zaposlenih porastao je za 14%.

Peto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji OVATION BBDO, koja je zabeležila rast od 44,84%. Neto dobit smanjena je za 10,52%, a broj zaposlenih ostao je na istom nivou.

U TOP 10 agencija po poslovnom prihodu iz 2024. godine nalaze se i agencije: STUDIO NEXUS, MEDIA TREE, EXECUTIVE GROUP, CHEIL CENTRADE ADRIATIC i SMART VISION.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 129 pravnih lica koje se primarno bave tržišnim komunikacijama (nudeći, pre svega, uslugu integrisanih komunikacija).

Ukupan poslovni prihod agencija za tržišne komunikacije u 2024. smanjen je za 6,77%, dok je neto dobit povećana za 39,96%. Broj zaposlenih u agencijama za tržišne komunikacije smanjen je za 6,75%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 950 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!