Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Natašom Šarčević, direktorkom marketinga i razvoja poslovanja kompanije Fruvita.
Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Uvek je dobro znati kako potencijalni partner u razvoju brendova i kompanije posluje, a nekako se podrazumeva da dobri rezultati agencija dolaze od zadovoljnih klijenata. Ipak, meni je najvažnije da nađem agenciju po meri naših planova i ambicija – dovoljno iskusnu da nas savetuje, dovoljno mladu da nas iznenađuje. Zato kada biramo agenciju, biramo ljude koji žele da se razvijaju sa nama.
Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Mislim da je najveći izazov savremenog doba – hiperprodukcija. Ljudi danas imaju zamenu za sve – za svaki proizvod imaju alternativni brend, ukus, boju, ambalažu, cenu… isto tako i za agencije uvek imamo alternativu. Svi smo zamenljivi, a ono što nas može izdvojiti su emocije. Brend je proizvod koji potrošač voli i kome veruje, partner je agencija koja gradi brend po meri potrošača i njegovih emocija.
Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost je vrlo relativna – ne podrazumeva iskrenost, agencija koja je to zna, raste sa svojim klijentima.