Ovog su vikenda u Kelnu dodeljene European Design Awards, čiji je žiri sastavljen od urednika vodećih evropskih publikacija na području dizajna komunikacija. Monografija Zaklade Adris koju je u saradnji s Adris grupom izradila agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je srebro u kategoriji korporativnih publikacija.
Knjiga je specifična po simboličkom jajetu koje je izrezbareno u sredini i koje predstavlja beskrajni potencijal života koji tek treba biti oslobođen. Reč je ne samo o inovativnom dizajnu, već i o specifičnoj i zahtevnoj tehnici izrade pri kojoj je važan partner bila štamparija Cerovski Print Boutique.
European Design Awards je najznačajnija smotra dizajna komunikacija na području Evrope specifična po tome što je organizuju strukovni mediji. Tako u žiriju sede novinari kao što je John L. Walters, glavni urednik britanskog Eye magazina, Bettina Schulz iz nemačkog časopisa novum, Michel Chanaud iz francuskog Étapes-a kao i urednici švajcarskog IDPURE-a, nizozemskog časopisa Vormberichten, ruskog [kAk) magazina, češkog TYPO-a, španskog Visuala, finske Grafie, grčkog + design magazina, švedskog Cap&Design i italijanskog Progetto Grafico. Ovogodišnja osma dodela nagrada je nakon evropskih prestolnica Helsinkija, Roterdama, Stockholma i Beograda održana u Kelnu
Agenciji Bruketa&Žinić OM ovo je drugo međunarodno priznanje ove godine. Pre nekoliko dana osvojila je nagradu na Creativity Awards za seriju TV spotova iz AutoZubak rebrending kampanje. Creativity Awards je međunarodno takmičenje na području tržišnih komunikacija koje već 44 godine nagrađuje kreativnost u oglašavanju i dizajnu.