Proizvođač sportske opreme Adidas planira najskuplju i najveću oglašivačku kampanju u svojoj istoriji kako bi mogao da parira Nike-u, piše The Guardian.
Drugi svetski proizvođač sportske opreme priznao je da mora mnogo više da uloži u svoje marke ako želi da uhvati korak s Nike-om. Herbert Hainer, izvršni direktor nemačke kompanije obećao je „najambiciozniju kampanju“ za 2015. godinu nakon što je Adidas počeo da gubi tržišta razvijenih zemalja.
“Razočarenje je što nakon sjajnog leta sporta moramo da izvestimo da naša grupa nije uspela da ispuni visoka očekivanja i preuzimamo punu odgovornost da naše nedostatke brzo ispravimo”, kazao je Hainer. To će uraditi svojim mnogo snažnijim pojavljivanjem u reklamnim kampanjama pa će svoj marketinški budžet za 2015. povećati do 13 posto, odnosno na više od 200 miliona evra. Adidasova polugodišnja dobit iznosila je tek 20 miliona evra više od brojke koju planira da utroši na reklamiranje te će biti 13 posto manja nego što je ranije prognozirano.
Pored toga, Adidas menja i prodajnu strategiju. Više od dve trećine trgovina u kojima prodaje svoje proizvode pripada trećim stranama, ali je počeo da ulaže značajniji novac u otvaranje vlastitih prodavnica jer je shvatio da je to profitabilnije. S otvaranjem trgovina usporio je u Rusiji u kojoj postoji već hiljadu trgovina, nakon manje potražnje posle eskalacije između Rusije i EU. Adidasova deonica prošle nedelje je pala više od 11 posto nakon što su iz kompanije obavestili o padu prognozirane dobiti, s 930 miliona evra, na 650 miliona evra.
Izvor: poslovni.hr