REGION – Addiko banka prva je u Hrvatskoj pokrenula kampanju koristeći tehnologiju proširene stvarnosti (Augmented Reality – AR) na digitalnim OOH površinama, u partnerstvu sa Go2Digital. Time je ova banka još jednom potvrdila poziciju jednog od tehnoloških lidera u finansijskom sektoru te najavila trend proširene stvarnosti u oglašavanju koji sve više uzima maha u marketinškim kampanjama.
Glavna zvezda kampanje je hrčak Oskar, prepoznatljivo lice Addiko banke, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kada prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnost. Smešten u stvarnom vremenu, digitalni Oskar u trenutku postaje i delom stvarnog prostora, slobodno šetajući zagrebačkom Ilicom, rečkim Jadranskim trgom i osečkom Kapucinskom ulicom. On prilazi prolaznicima, podstiče ih na interakciju, poziva da skeniraju QR kôd te ih upućuje do najbliže Addiko poslovnice gde ih čeka besplatna Addiko Mastercard® Prepaid kartica.
Integracija proširene stvarnosti sa digitalnim spoljnim oglašavanjem i live video prenosom predstavlja inovativan pristup oglašavanju. Korišćenje senzora blizine omogućava interaktivnost između 3D animacija i gledalaca. Kombinacija ovih tehnologija stvara jedinstveno iskustvo za korisnike, omogućava kreiranje interaktivnog iskustva koje pažnju privlači na potpuno nov način.