Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Iako sadržaj vlada, potrošač je vladar!

Upravljanje sadržajima i autentičnost na društvenim medijima bile su dve glavne teme o kojima se diskutovalo na trećem izdanju konferencije Marketing Kingdom Belgrade u Beogradu.

Delegati iz 92 kompanije iz regiona, zajedno sa govornicima iz nekih od najrespektabilnijih svetskih brendova, došli su do zaključka da je autentičan sadržaj ključni činilac na putu za uspeh u komunikaciji na društvenim medijima.

„Sadržaj je ključni faktor u svetu u kome je brz život postao svakodnevnica. Misija nas, kao korporacija, jeste da kreiramo sadržaj krojen po meri potrošača, koji će ih istovremeno angažovati i ponuditi im pravu informaciju u pravo vreme“, rekao je Steffen Ruebke, generalni menadžer kompanije Henkel Beauty Care u svojoj prezentaciji na ovogodišnjoj konferenciji Marketing Kingdom Belgrade.

Alper Eroglu iz kompanije Unilever je takođe naglasio važnost ideje da korporacije sarađuju sa start-ap zajednicom jer start-ap kompanije mogu obezbediti korporacijama tehnologiju koja će poboljšati sveukupno potrošačko iskustvo.

Eduard Castello iz kompanije You Tube je sa delegatima podelio 10 najbitnijih komponenti koje treba razmotriti prilikom pravljenja You Tube videa. Na kraju ovog dvodnevnog marketinškog događaja, delegati su se, zajedno sa govornicima, složili da u današnjem svetu marketinga pravu moć imaju potrošači i da svaka kompanija treba da stremi kreiranju jedinstvenog potrošačkog iskustva.

Marketing Kingdom Belgrade je organizovan od strane kompanije P World u saradnji sa kompanijom McCann Beograd, a sponzorisan od strane Delhaize i Master Card.

„Kao što je i očekivano, Marketing Kingdom je omogućio marketarima i agencijama sa Balkana da čuju vredna zapažanja od strane najboljih globalnih stručnjaka današnjice u ovoj oblasti. Ne samo da smo uspeli da identifikujemo naš položaj u dinamičnom, usko vezanom svetu komunikacija, nego smo takođe inspirisani da pomeramo svoje granice koristeći alate, platforme i prilike u svetu koji oblikuje potrošač. Saznali smo da se pravila angažovanja menjaju brzo i da ne zavise od industrije. Iako sadržaj vlada, potrošač je vladar“, rekla je Katarina Pribićević iz kompanije McCann Beograd.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!