Deca koja gledaju oglasne spotove za nezdravu hranu na televiziji imaju veće predispozicije da žude za hranom bogatom mastima i šećerima, zaključak je studije koja je nedavno sprovedena na tu temu.
Istraživači su posmatrali 281 dete, uzrasta od šest do trinaest godina, da otkriju koje su im navike i preferencije u ishrani. Mališanima su pustili popularni crtani film na početku i posle dve nedelje. Pre početka crtaća, išli su petominutni oglasi u vezi sa igračkama, a u drugom prikazivanju sa grickalicama i brzom hranom. Nakon toga, deci je data lista sa izborom hrane i mogućnošću da biraju šta žele da pojedu.
Primećeno je da se deca mnogo više odlučuju za nezdravu hranu pošto su odgledala TV spotove za tu vrstu hrane nego posle oglasa za igračke.
Ova studija naglašava globalnu vezu između oglašavanja, omiljene hrane i njene konzumacije.
Trebalo bi učiniti nešto povodom pomenutog marketinga u večernjim časovima kada cela porodica gleda televiziju. Samo u Engleskoj u 2009. bilo je 31 odsto dečaka i devojčica sa viškom kilograma, a još 28 odsto bilo je osuđeno na gojaznost.
Izvor: MojaBeba.com