Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Oglasi za brzu hranu ohrabruju nezdravu ishranu

Deca koja gledaju oglasne spotove za nezdravu hranu na televiziji imaju veće predispozicije da žude za hranom bogatom mastima i šećerima, zaključak je studije koja je nedavno sprovedena na tu temu.
Istraživači su posmatrali 281 dete, uzrasta od šest do trinaest godina, da otkriju koje su im navike i preferencije u ishrani. Mališanima su pustili popularni crtani film na početku i posle dve nedelje. Pre početka crtaća, išli su petominutni oglasi u vezi sa igračkama, a u drugom prikazivanju sa grickalicama i brzom hranom. Nakon toga, deci je data lista sa izborom hrane i mogućnošću da biraju šta žele da pojedu.
Primećeno je da se deca mnogo više odlučuju za nezdravu hranu pošto su odgledala TV spotove za tu vrstu hrane nego posle oglasa za igračke.
Ova studija naglašava globalnu vezu između oglašavanja, omiljene hrane i njene konzumacije.
Trebalo bi učiniti nešto povodom pomenutog marketinga u večernjim časovima kada cela porodica gleda televiziju. Samo u Engleskoj u 2009. bilo je 31 odsto dečaka i devojčica sa viškom kilograma, a još 28 odsto bilo je osuđeno na gojaznost.

Izvor: MojaBeba.com

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!