Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Očekujemo jednako izazovnu godinu kao i 2014. U tom smislu agencija će raditi na daljoj kvalitativnoj diferencijaciji i usavršavanju svoje strateške i kreativne usluge. Da bi kao agencija kvalitativno rasli u vremenima i okolnostima koje ne favorizuju rast, posvetićemo se razvoju kreativnih sadržaja u širem smislu nasuprot razvoju advertajzinga isključivo klasičnog formata. Takođe, radićemo i na usavršavanju i proširenju svojih analitičkih i digitalnih kapaciteta s ciljem da kreiramo „real time“ kampanje umesto „long term“ kampanje. U suštini u našem biznisu fokus će biti na efektivnosti našeg strateškog i kreativnog proizvoda, jer samo sa ostvarenim rezultatima naših klijenta i njihovim rastom, možemo da rastemo i mi kao agencija.“ Olivere Perković, Managing Director, McCann Beograd
„Ne postoji ni jedan intervju iz struke, ni jedno predavanje da se content marketing nije spomenuo. Ja sam osoba koja veruje da je prošlost, sadašnjost i budućnost marketinga samo i jedino u dobroj IDEJI. Za više od decenije u ovom poslu nije mi se desilo da nisam klijentu „prodala“ dobru ideju. Ne postoji klijent koji se neće snaći za budžet ako mu se ideja dopadne. Takođe, verujem u nove medije. Mislim da su nam društvene mreže promenile živote i u negativnom i u pozitivnom smislu, i taj oblik komunikacije sa potrošačima je najefektniji.“ Danijela Popović Jurić, direktor, Red Communication
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na http://www.marketingmreza.rs/izazov-2015/