SVET – U Koreji ljudi izuzetno vole prženu hranu, ali to retko rade kući zbog zdravstvenih razloga, prevelike debljine i čišćenja masnog suđa i sl. Kompanija „Philips“ izbacila je na tržište AirFryer, aparat koji koristi metodu prženja bez ulja, međutim, prodaja nije išla dobro jer ljudi nisu verovali da metod zaista funkcioniše.
Agencija „Innored“ (Seoul) rešila je problem – iskoristila je društvene medije kako bi generisala interes za ovaj proizvod, kao i da ubedi potrošače da AirFryer zaista prži bez ulja.
U sklopu kampanje napravljena je Facebook aplikacija, kao i TV emisija u kojoj gledaoci sami biraju sastojke koji se na licu mesta prže.
Na kraju kampanje reč AirFryer popela se na prvo mesto među ključnim rečima u najvećem korejskom pretraživaču, Facebook stranica je dobila preko 3700 lajkova, a u roku od jednog dana prodato je 20 odsto predviđene prodaje za narednih šest meseci.
Izvor: Media Marketing