SVET – EACA (European Association of Communications Agencies) otvorila je prijave za prestižnu dodelu nagrada Euro Effie 2015, the Gold Standard in Marketing Communications Effectiveness Awards.
Takmičenje je otvoreno za sve kampanje koje su se sprovodile na dva ili više evropskih tržišta u 2014. godini. Kako bi konkurisale za takmičenje, agencije moraju dokazati da je za uspešnost kampanja nesumnjivo odgovoran izbor i upotreba marketinških komunikacija.
Ovogodišnji stručni žiri predvodiće Guillaume Conteville, Head of Marketing Western Continental Europe Division u Mastercardu. Euro Effie je ove godine obogaćen sa dve nove kategorije.
David vs. Golijat nagradiće kampanje koje su pokazale kako mali brendovi mogu nadvladati „divove“, dok će kategorija Brand Experience prepoznati kampanje čiji doživljaj branda nadilazi tradicionalno oglašavanje. Nagradom Best Out-of-Home Media, koju sponzoriše FEPE International, biće nagrađena kampanja prepoznata po istaknutoj i kreativnoj upotrebi oglašavanja izvan domaćinstva.
Prijave za takmičenje otvorene su do 15. aprila 2015. Više informacija pronađite na sajtu www.euro-effie.com.
