today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Više od polovine online oglasa nije viđeno!

SVET – Problem vidljivosti online oglasa već dugo je gorući problem, budući da se u pitanje dovodi isplativost ulaganja u takvu vrstu oglašavanja.
Jedna od slabosti online oglašavanja jeste i pitanje jesu li oglase videli – stvarni ljudi. Google tvrdi kako se više od polovine oglasa prikazuje na ekranima manje od jedne sekunde. Kompanija je prošle nedelje objavila infografiku ‘Five Factors of Viewability’, koja pokazuje da ‘mnoge oglase nikada ne vide stvarni korisnici’. Tačne brojke zvuče ovako: 56,1 odsto svih Google oglasa nikada neće biti viđeno. comScore je, pak, istražujući istu stvar, utvrdio kako je reč o 46 odsto. Razlozi variraju, bilo da je reč o tome da su korisnici jednostavno zanemarili oglas ili da je ‘korisnik’ u stvari bot.
Google koristi definiciju koju je ustanovio Media Rating Council – oglas je viđen ako je 50 odsto piksela u vidnom polju web stranice barem jednu sekundu. ‘Below-the-fold’ oglasi, koji se nalaze ispod prvog preseka stranice, manje su popularno mesto za oglašavanje, a oglasi pozicionirani na taj način imaju manju vidljivost. Naime, čak 60 odsto takvih oglasa nije viđeno. Google, međutim, naglašava kako situacija nije znatno bolja niti među ‘ Above-the-fold’ oglasima – 32 odsto oglasa nikada neće biti viđeno.

Izvor: Lider Press

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!