Agencija Saatchi & Saatchi Beograd je na Eurobestu, u kategoriji Media, osvojila srebro i bronzu za projekat „Hronika pretnji“, dok su makedonske agencije Publicis i Zenithoptimedia u istoj kategoriji osvojile bronzu za projekta Alzheimers’s News Editors.
Projekat Volvo Epic Split, u kategoriji Film, doneo je švedskoj agenciji Frosman i Bodenfors još jedan Grand prix. Agencija BETC Paris osvojila je prvo mesto u kategoriji Film Craft za produkciju Lacoste
Dvostruki Grand Prix u kategorijama Innovation i Direct osvojila je kampanja Pay Laugh Paper agencije McCann Barselona, dok je prvo mesto u kategoriji Outdoor pripalo agenciji Adam & Eve London. Spisak svih dobitnika pogledajte na sajtu http://www.eurobest.com/winners/2014/.
Brojka 4.811 označava broj prijava koje su ove godine stigle na adresu Eurobest festivala kreativnosti za 16 različitih kategorija. Po kategorijama zabeleženi su sledeći brojevi prijava: Brendirani sadržaj & zabava (199), Dizajn (274), Direct (342), Film (460), Film Craft (315), Inovacije (61), Integracije (54), Interaktivnost (439), Mediji (375), Mobile (180), Outdoor (520), PR (277), Print (465), Print & Poster Craft (278), Promo & Aktiviranje (428), Radio (144).