Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predavanje „Reklama kao emocionalni okidač“

Za reklamu je najvažnije da privuče pažnju onih koje cilja. Nema boljeg načina da se to postigne od korišćenja pažljivo odabranih i umešno artikulisanih emocija. Smeh, tuga, strah, šok, sve emocije su dozvoljene. Samo je ravnodušnost nepoželjna.
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije i Institut za istoriju oglašavanja organizuju 11. decembra u Muzeju primenjene umetnosti, Galerija Žad (suteren) predavanje Dragoljuba Mićka Ljubičića, direktora agencije TIM TALENATA, pod nazivom „Reklama kao emocionalni okidač“.

Više informacija o predavanju i predavaču pronađite na sajtu UEPS-a.

Foto: Dušan Atlagić

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!