REGION – Žiri od osam članova pod vodstvom Vesne Beganović, osnivača i direktorke oglašivačke agencije Via Media iz Sarajeva, sastao se juče u Portorožu i od 65 prijavljenih radova na takmičenju Sempler izabrao 26 finalista. Čak 22 rada koja su ušla u uži izbor, prijavljena su iz Slovenije, a četiri finalista su iz Srbije.
Nagrade Sempler u šest takmičarskih kategorija i nagrada veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine biće svečano dodeljene u okviru dvodnevne konferencije medijskih trendova (SEMPL), koja je počela danas. u GH Bernardin u Portorožu. Dodela će se održati prvog dana konferencije, a pratiće je audiovizuelni nastup grupe Loudspeaker Alliance i kreativni duo Kaja i Lea.
Od 26 medijskih strategija u užem izboru je najviše, čak 8 radova, iza kojih stoji agencija OmnicomMediaGroup s partnerskim agencijama OMD Slovenija i PHD Slovenija, sledi agencija Pristop sa sedam finalista. Među oglašivačima po broju radova u užem izboru vode Nova KBM (5 radova) i Renault i Abanka, svako sa po tri rada. U finalu je i agencija McCann Beograd sa kampanjom „Drama u taksiju“.