today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

McCann najuspešniji na Golden Drum festivalu!

REGION – Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je zlatnu nagradu na Golden Drum festivalu koji se održava u slovenačkom gradu Portorožu. Pored ove nagrade, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija McCann Beograd, drugu godinu za redom proglašena je najboljom agencijskom mrežom u ovom delu Evrope.
„Posle proglašenja agencije McCann Beograd za najuspešniju u našem regionu ove godine, nagrada koju je McCann dobio za najbolju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj evropi potvrda je kvaliteta rada svih MCE agencija. Ponosan sam što su tom uspehu doprinele i agencije McCann Beograd i McCann Tirana osvojivši nagrade na Golden Drum festivalu. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski patner i da pored najbolje usluge, budemo agencija čije se kampanje prepoznaju po kreativnosti“, rekao je povodom ovog uspeha Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.
Kampanja „Drama u taksiju“ osvojila je zlatnu nagradu u kategoriji Film (TV, cinema & online) i srebrnu nagradu u kategoriji dirketnih kampanja, a ušla je i u finale u kategoriji za PR.
„Ponosni smo na uspeh kampanje Drama u taksiju. Storytelling ili pričanje priča je okosnica onog što radimo u svakodnevnom poslu i kada uspemo pričom da dotaknemo publiku i probudimo emocije, onda je uspeh kompletan“, kaže Olivera Perković, generalna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: „U današnje vreme imamo dve krajnosti: sa jedne strane budžetska ograničenja i jednu tržišnu dinamiku i neizvesnost, a sa druge strane nebrojano mnogo mogućnosti kroz kreativnu upotrebu medija i novih tehnologija. Zajedno to stvara jedno dobro vreme i podneblje za kreativnost.“
Pored nagrada za kampanju „Drama u taksiju“ agencija McCann Beograd je sa inovativnim i zabavnim outdoor oglasom Pillar Workout za lanac fitnes klubova FitCurves ušla u finale u kategoriji Outdoor, dok je agencija McCann Tirana koja takođe posluje u okviru I&F McCann Grupe, osvojila nagradu Silver Drum u kategoriji Events sa kampanjom „Poštujmo i žive“ posvećene podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju.
Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset prvi put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Na festivalu je učestvovalo 30 agencijskih mreža i 291 agencija iz 24 države koje su prijavile ukupno 1.220 radova.

Spisak svih nagrađenim na ovogodišnjem Golden Drum festivali pronađite na http://www.goldendrum.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!