REGION – Na svečanoj ceremoniji uručene su prve nagrade 21. Golden Drum festivala. Uručeno je ukupno 29 srebrenih, 15 zlatnih bubnjeva i devet Grand Prix nagrada u kategorijama Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Direct campaigns, Public relations, Digital campaigns, Branded content i Events.
Među nagrađenima su i agencije McCann Beograd sa kampanjom „Drama u Taksiju“ u kategoriji Direct campaigns koja je osvojila Silver Drum kao i agencija McCann Tirana sa kampanjom „Poštujte i žive“ koja je osvojila, takođe, Silver Drum u kategoriji Events.
Takmičenje Golden Druma je podeljeno u dve sekcije koje su nazvane Single Channel i Multi Channel. Sve prijavljene radove ocenjuju dva žirija koji čine međunarodni stručnjaci oglašivačke industrije.
Jednokanalni žiri ove godine vodi Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor, GMP Advertising Bucharest, a članovi su: dr. Peter Darovec, kreativni direktor, Istropolitana Ogilvy, Gal Erbežnik, savetnik za kreativnu izvrsnost, Slovenija, Gökhan Erol, kreativni direktor, Medina Turgul DDB Istanbul, Danil Golovanov, osnivač i kreativni direktor, Red Pepper Communication Agency, Rusija, Manfred Wappenschmidt, kreativni direktor, Leo Burnett Frankfurt, Gábor Havasi, kreativni direktor, McCann Budapest, Mađarska, Laura Iane, glavna kreativna i umetnička direktorka, Saatchi&Saatchi Romania, Mariusz Pitura, izvršni kreativni direktor, Lemon Sky JWT, Richard Stiebitz, glavni kreativni direktor, Wunderman Prague i Nikola Vojnov, kreativni direktor, New Moment New Ideas Company Y&R.
Andreas Dahlqvist, predsednik McCann Creative Leadership Council i glavni kreativni direktor agencije Commonwealth//McCann, ove godine predsedava višekanalnim žirijem Golden Druma, koji čine: Mateusz Mroszczak, kreativni direktor, These Days Y&R, Y&R New York, Magdalena Drozdowska, zamenica kreativnog direktora, DDB Warsaw, Tatiana Fedorenko, kreativna direktorka, Leo Burnett Ukraine, Mihai Fetcu, kreativni direktor, Geometry Global Bucharest, Igor Kirikchi, generalni direktor, BBDO Moscow, Igor Miladinović, glavni kreativni direktor, Imago, Hrvatska, Michal Pastier, kreativni direktor grupe za Slovačku i Češku, Zaraguza Digital, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, LunaTBWA, Slovenija, Lars Samuelsen, digitalni strateški direktor, UncleGrey i Bernd Wilfinger, kreativni direktor, Wien Nord.
Spisak dobitnika Grand Prix nagrada po kategorijama možete pogledati na www.goldendrum.com/competition/showcase/shortlist.