Povodom Evropskog dana doniranja organa, IMAGO reklamna agencija, uz podršku digitalne agencije DRAP, osmislila je za hrvatsko udruženje Transplant kampanju koja ima za cilj da javnost upozna s važnošću donošenja odluke o doniranju organa. Zadatak kampanje je podići svest o problemu i podstaknuti razmišljanje i raspravu u društvu o ovoj temi. Kampanji se pridružila i Marketing mreža doniranjem jednog suglasnika iz logotipa.
Uključivanjem u medijsku kampanju „SUGLASNIK ZA ŽIVOT“ možete izraziti svoj stav o doniranju organa i na razgovor o ovoj bitnoj temi podstaknuti svoje najbliže, rodbinu i prijatelje. Dovoljno je putem aplikacije koja se nalazi na web stranici www.suglasnikzazivot.com odabrati koji suglasnik iz imena želite ‘donirati’.
U Evropi svakodnevno umre 12 osoba zbog nedostatka organa za transplantaciju. Svako od nas mogući je davalac, no isto tako i mogući primalac organa i tkiva. Daleko veći su izgledi da ćemo mi sami ili neko od članova naše porodice zatrebati organ, nego da ćemo biti davalac i na taj način nekome pomoći da produži život.