SVET – „The Golden Award of Montreux“, osnovan 1989. godine, tradicionalno predstavlja prvo međunarodno oglašivačko takmičenje u Evropi. Organizatori takmičenja raspisali su i ove godine konkurs, a prijava radova traje do 15. marta.
Članovi žirija iz 15 zemalja ocenjivaće radove u devet glavnih kategorija: TV/Film, Print, Digitalno oglašavanje uključujući i društvene medije, Online video, Direktni marketing, Upotreba medija, Radio, Eventi, Outdoor. Svi pobednici biće uključeni na nacionalne i međunarodne rang liste i promovisani kroz međunarodna saopštenja za medije i promotivne kampanje.
„The Golden Award of Montreux“ nagrađuje kreativnu izvrsnost i odaje počast najinteresantnijim i najuticajnijim umetničkim oglašivačkim formama u savremenoj kulturi. Najuspešnije agencije prošle godine bile su: AMV BBDO London, BETC EuroRSCG Paris, Wieden + Kennedy Amsterdam.
Radove možete poslati onlajn na adresu www.goldenaward.com.
Izvor: Media Marketing