REGION – Skoro jedna petina kompanija iz Slovenije planira u 2015. godini da poveća budžete za marketinške aktivnosti, a polovina njih će zadržati budžet na istom nivou kao i ove godine, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Interstat.
Rezultati istraživanja, u kome je učestvovalo 158 slovenačkih kompanija, pokazali su da, posle dugog perioda stagnacije od 2008. do 2012, budžeti u poslednje dve godine beleže blagi porast, a taj trend se očekuje i u 2015.
Većina kompanija, koje su učestvovale u istraživanju, prepoznaju značaj i potencijale digitalnog i mobilnog oglašavanja, a dve trećine ispitanika reklo je da će u 2015. upravo većinu novca dati za ovu vrstu oglašavanja. Istraživanje je, takođe, pokazalo da u oblasti digitalnog advertajzinga kompanije u Sloveniji najviše ulažu u baner kampanje na sajtovima i portalima (53,2%) i e-mail marketing (47,5%), dok oglašavanje na društvenim mrežama i sistemsko vođenje korporativnih stranica praktikuje oko 40% anketiranih kompanija.
Više informacija pronađite na portalu Marketing magazin.