REGION – Na Weekend Media Festivalu u Rovinju dodeljene su SoMo Borac nagrade, koje prepoznaju najbolje digitalne marketinške radove i otkrivaju koji nas trendovi očekuju sledeće godine. SoMo Borac je ove godine okupio velik broj digitalnih profesionalaca i pre samog događanja – sveukupno je bilo 135 prijava iz cele regije – a najbolje je ocenjivalo 18 regionalnih stručnjaka.
„Ovogodišnji SoMo Borac obeležilo je jako puno kvalitetnih radova. Konkurencija je bila jako oštra, a dobar deo prijava mogao bi bez problema konkurisati na međunarodnoj sceni, što neki i od radova i čine. Pobednici jasno pokazaju kakvi nas trendovi očekuju u sledećoj godini i mogu reći da smo zaista zadovoljni kako se sve završilo“, rekla je Ružica Vrdoljak iz organizacije SoMo Borca.
Dobitnici po kategorijama su:
- SoMust Have: Media S SMVG DOO Beograd, Sweeet (Štark);
- Hodam i gledam: Infinum, Papaya club;
- There’s not a problem that I can’t fix. Cause I can do it in the mix!: Fond B92, Tuna Fish Studio, BBC Media Action, #SamoKažem;
- CM godine: Andrej Gamser, Executive Group, The Coca-Cola Company;
- Aplikacija s velikim A: Infinum, Erste&Steiermärkische Bank;
- SoMo Content: Pristop, Telekom Slovenije;
- Viralni blockbuster: McCann Beograd, Jugoslovensko Dramsko Pozorište;
- SoMo Face: Executive Group, Strauss Adriatic d.o.o. – Doncafé