REGION – Sedmi Weekend Media Festival, koji se održava od 18. do 21. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju, donosi bogat program predavanja, panela, radionica i prezentacija. Weekend je ove godine mnogo više od konferencije, on je okupljalište svih koji imaju nove poslovne ideje i žele ih ostvariti na tržištima regije.
„Svake godine na Weekendu se sklapaju novi poslovi. Svakako treba iskoristiti priliku koju pruža Weekend, a to je da u ležernoj atmosferi možeš doći do svakog koji nešto znači u regionalnoj komunikacijskoj industriji. Naravno, neizostavna je i dobra zabava“, najavljuje direktor festivala Tomo Ricov.
Panela i predavanja na Weekendu je mnogo, jer festival pokriva velik broj područja, ističe direktor programa Nikola Vrdoljak. „Cilj nam je omogućiti svakome da doživi Weekend na svoj način. Weekend ima mnogo lica i sami birate koje vam odgovara. Personalizujte svoj festival“, poručuje Vrdoljak svima koji će ove godine doći u Rovinj.
Uz već najavljene intrigantne panele Otići ili ostati, Zašto finansiramo startupe? i Mad Men vs. Math Men, veliki interes sigurno će izazvati rasprave o novinarskim i medijskim temama. Dugogodišnji novinari i urednici će na panelu – Šta je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj? pokušati odgovoriti na pitanje koji su ključni uzroci propadanja profesije, kakvo će novinarstvo preživeti i može li uopšte preživeti. Urednici informativnih programa televizija iz regije će na panelu – Zaustavite Reuters raspravljati o tome koliko vesti nam zaista treba, o broju kanala i informacija s obzirom na veličinu tržišta, gledanosti kablovskih televizija i o tome ciljaju li svi na istu publiku.
Jedan od zanimljivijih stranih predavača ove je godine Scott Morrison, koji će otkriti šest ključnih stvari šta ih je naučio radeći za neke od najvećih svetskih kultura kao što su „Just Do It“, „Nothing is Impossible“ i „Only the Brave“.
Učesnici će imati mogućnost učestvovati u čak devet radionica, namenjenih prvenstveno klijentima, koji će tako imati priliku videti kako agencije funkcionišu iznutra. Radionicu pod nazivom Komunikacija s pola mozga vodit će Vanja Blumenšajn i Iva Kaligarić iz agencije Señor, a cilj im je pokazati kako kreirati komunikaciju koristeći i kreativnu desnu i racionalnu levu polovinu mozga. Radionicu o content marketingu vodi agencija Jasno & Glasno.
Treću godinu zaredom, Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije, za koju prijave traju do 1. septembra, a za više informacija posetite www.balcannes.com. Ponovno će biti dodeljene i nagrade SoMo Borac za najbolje projekte u društveno-mrežnom i mobilnom svetu. Prijave traju do 5. septembra na www.somoborac.com.
Prijave za ovogodišnji festival već su započele na www.weekendmediafestival.com