REGION – Zdravko Maršanić iz agencije Status Grupa, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes ove godine ulazi u već treću godinu postojanja i sigurno kroči prema tradicionalnoj oglašivačkoj smotri u regiji. Dobar koncept i naziv, na pravom mestu ( Weekend Media Festival), u pravo vreme (druga polovina septembra)… Sve je pogođeno. Regionalni festival donosi jaču konkurenciju, a ona uvek donosi novi kvalitet. Kao što se moglo očekivati, od ove godine se ipak uvodi i takmičarski duh u vidu proglašenja Agencije godine. Bez obzira na to, i samo učestvovanje donosi pregršt koristi agencijama koje prijavljuju radove.
Cena same prijave nije preterana, treba pripremiti kraću video prezentaciju, a ono što je agencijama bitno je da se projekcija svih radova odvija kroz ceo Weekend Media Festival, te da se svi radovi predstavljaju i na web stranici BalCannes, u okviru Yellow Pages… Na kraju će se izdati i specijalna publikacija u kojoj svaki prijavljeni rad ima svoju stranicu… Sve su to jaki argumeni za samu prijavu.
Ono što je meni posebno interesantno je otvaranje dve nove kategorije: niskobudžetske kampanje te posebno kategorija GHOST (odbijeni radovi odnosno radovi koji nikada nisu realizovani). Na našoj web stranici mi takve radove nazivamo Neprolazna lepota. Siguran sam da nas ove godine očekuje BalCannes sa rekordnim brojem prijava.“