REGION – Ivica Jovanovik, Creative Director u agenciji McCann Skopje, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„BalCannes je jedini festival revijalnog karaktera na prostoru jugoistočne Evrope i kao takav ima značajnu ulogu u razvoju kreativne industrije na ovom području. Treba podržavati i podsticati ovakve projekte i inicijative zato što su odlična prilika i mogućnost za pokretanje kreativnog razmišljanja, za razmenu ideja, iskustva, znanje itd. Makedonija može da se pohvali kako je jedna od najnagrađivanijih zemalja sa ovih prostora, pa tako svako učešće na BalCannes-u još jedan je izazov za makedonsku kreativnu industriju. Prošlogodišnje predstavljanje kampanja koje je realizovala agencija McCann Skopje odlično je iskustvo. Verujem da će ove godine Weekend Media Festival ponuditi još više i da će se kampanje koje je pripremila naša agencija naći u izboru najkreativnijih i najboljih kampanja.”