REGION – Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika iz BiH, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Zašto prijaviti radove na BalCannes? A, zašto ne? Zapravo, zašto ne prijaviti radove na BalCannes?
BalCannes je naš jedini prostor na kojem ima razloga da se foliraš, jednom godišnje…
BalCannes je prilika da pokažeš čime se zaista ponosiš, pa ćeš čuti reakciju na bini…
BalCannes nije mesto gde moraš poslati neki humanitarnu kampanju o deci ili verskim zajednicama ili samoubicama ili poplavama ili manjinama…
BalCannes ti je mesto gde možeš pokazati nešto što si uradio radi sebe…
BalCannes te neće smarati nebuloznim odlukama ovog ili onog žirija…
BalCannes nemoj preozbiljno shvatati…
BalCannes nije Festival…
Na BalCannes prijavi nešto što nije za festivale…
To prijavi u Cannes, ovo se zove BalCannes!“