SVET – Creative Standards International objavio je spisak finalista 22. po redu dodele nagrada The Cresta Awards. Agencije Forsman & Bodenfors Gothenburg i Impact BBDO Dubai imaju najviše finalista (po 15). Iz Hrvatske u finalu se našla agencija Bruketa & Žinić OM sa kampanjom „Stavite se u njihove cipele“ koja je rađena za Unicef.
The Cresta Awards obuhvata 12 glavnih kategorija: TV/Cinema/Online Film, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Ambient Media, Direct Marketing, Radio, Design, Promotions & Incentives, Branded Entertainment, Crafts i Interactive. Radovi se ocenjuju na osnovu svega dva osnovna kriterijuma: originalnost kreativne ideje i kvalitet njene realizacije.
U finalu ove godine našle su se i agencije – Leo Burnett Francuska, Serviceplan (Minhen), CHI & Partners (London), Åkestam Holst (Stokholm), Heimat (Berlin), McCann Erickson (Njujork), kao i Publicis Conseil (Pariz) i dr.
Više informacija o finalistima i The Cresta Awards pronađite OVDE.