Kampanja „Hronike pretnji“ koju su realizovali Saatchi & Saatchi Beograd, Komisija za istraživanja ubistava novinara i OEBS osvojila je Bronzanog lava u kategoriji Use of media na najvećem svetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions.
Komisija za istraživanje ubistava novinara i Kancelarija za slobodu medija (OEBS) inicirali su međunarodni projekat „Hronike pretnji“ u cilju podsticanja javne debate i definisanja metoda efikasne zaštite novinara koji su gotovo svakodnevno izloženi različitim vidovima diskriminacije, agresije i nasilja.
U svrhu kampanje, jedna od 100 autentičnih pretnji novinarima odabrana je i postala javna tako što je anonimno pismo objavljeno u 70.000 primeraka u dnevnim listovima Blic, Politika i Danas. U isto vreme, video poruka povezana sa pretnjama upućenim istraživačkim novinarima postavljena je na vebsajtove. Pretnje ubačene u novine i postavljene na internet imale su za cilj da stave čitaoca u poziciju novinara koji svakodnevno primaju pretnje.
Projekat „Hronike pretnji“ ocenjen je kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija (Creative Use of Media). Manifestacija Cannes Lions tradicionalno okuplja vodeće svetske marketinške stručnjake i predstavlja sveobuhvatan uvid u svet komunikacija i medija. Ovom nagradom, Saatchi & Saatchi Beograd nastavlja višegodišnji niz uspeha na internacionalnoj sceni, među koje spadaju nagrade New York Festival, Clio, Eurobest, Cresta, Epica, Cristal, Golden Drum, Ad Stars i druge.
Spisak svih dobitnika na ovogodišnjem Kanskom festivalu pogledajte na http://winners.canneslions.com/2014/index.cfm